برای کسب سهمیه المپیک از تکواندو ایران یاری می گیریم

به گزارش مجله سرگرمی، مربی ایرانی تیم ملی تکواندو چین تایپه ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه نمود: بعد از آنکه پیروز نشدیم از سیستم رنکینگ سهمیه ای برای حضور در بازی های المپیک کسب کنیم، تمرکز خود را بر روی مسابقات قاره ای قرار دادیم و با توجه به اینکه در دو وزن 68- و 80- کیلوگرم نمایندگان ما صندلی مناسبی در رنکنیگ المپیکی داشتند، روی این دو وزن برنامه ریزی لازم انجام شد.

برای کسب سهمیه المپیک از تکواندو ایران یاری می گیریم

غلامزاده ادامه داد: به همین منظور طی جلساتی که با سایر مربیان و مسئولان فدراسیون تکواندو داشتیم، تصمیم گرفتیم از تکواندو ایران به عنوان یکی از قدرتهای آسیا و دنیا بهره ببریم و من در سفر به ایران و پس از رایزنی با مسئولان فدراسیون با امید عمیدی و آریان محمدی به چین تایپه برگشتم تا این نفرات در اردوها با ملی پوشان این کشور تمرین نموده و بتوانیم با آمادگی لازم در مسابقات انتخابی شرکت کنیم.

وی اضافه نمود: از ابتدا قرار بود این دو تکواندوکار دو ماه با ما تمرین نمایند، ولی شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات باعث طولانی شدن حضور تکواندوکار ایرانی شد و قرار است تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در کنار ما تمرین نمایند. خدا را شکر کرونا در این کشور به خوبی مهار شده است و آمار پایین مبتلایان گویایی این موضوع است. تمرینات تیم ملی حتی یک روز هم تعطیل شد و ما بی وقفه برای رسیدن به آمادگی لازم برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک کوشش می کنیم. هدف ما کسب هر چهار سهمیه ممکن است و با تمهیداتی که در نظر گرفته ایم، به آن خواهیم رسید.

مربی ایرانی تیم ملی چین تایپه در مورد مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات انتخابی در آبان ماه از سوی فدراسیون دنیای گفت: اخباری که ما از فدراسیون دنیای WT کسب کردیم و موثق هم است، اینکه تاریخ 15 و 16 نوامبر برای برگزاری این مسابقات در کشور اردن مشخص شده است و با توجه شرایط تمرینی ما که به صورت منظم پیگیری می گردد، برای این تاریخ ها آماده خواهیم شد.

غلامزاده ادامه داد: یکسری مسائل اینجا دارم که آن هم اختلاف نظر با سایر مربیان است. 10 مربی با فدراسیون همکاری دارند، 2 مربی از کره جنوبی، هفت مربی از چین تایپه و من که همین تعدد زیاد مربیان باعث بروز ناهماهنگی و مسائلی شده است. ولی ما کار خود را به خوبی پیش می بریم. در چهار وزن 49- و 57- کیلوگرم دختران، 68- و 80- کیلوگرم پسران برای کسب سهمیه کوشش می نمایند.

وی در سرانجام ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران و از بین رفتن ویروس کوید -19 گفت: من تا المپیک با تیم ملی چین تایپه قرارداد دارم و در مورد دو تکواندوکار ایرانی که با ما هستند نیز بعد از رقابتهای کسب سهمیه تصمیم گیری خواهیم کرد که قراردادشان تا توکیو 2020 تمدید گردد یا خیر، همه چیز بستگی به نتایج ما در رقابتهای گزینشی قاره ای دارد.

teroll.ir: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

studiomerina.ir: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104162

به "برای کسب سهمیه المپیک از تکواندو ایران یاری می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای کسب سهمیه المپیک از تکواندو ایران یاری می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید