تکواندو

تکواندو قهرمانی دنیا ، مهلا مؤمن زاده دومین مدال آور تاریخ بانوان

نماینده وزن 46- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان ایران با کسب چهارمین پیروزی متوالی ضمن صعود به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی دنیا، مدال برنز خود در این رقابت ها را قطعی کرد.

17 اردیبهشت 1401

مرحله نخست تکواندوی گرندپری 2019 - رم؛ حسینی به مدال طلا و مردانی به برنز رسید

روز اول از مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال 2019 روز آدینه (17 خرداد) در رم ایتالیا برگزار گردید و میرهاشم حسینی صاحب مدال طلا شد و سجاد مردانی مدال برنز را بر گردن آویخت.

17 اردیبهشت 1401

بازگشت هادی ساعی به لیگ برتر تکواندو

به گزارش خبرنگاران، فصل جدید رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با حضور 9 تیم به زودی شروع می گردد. فرمانیه تیمی که در بخش بانوان سابقه حضور در این رقابتها را دارد، برای فصل جدید در بخش مردان نیز تصمیم به تیمداری گرفته است.

17 اردیبهشت 1401

تکلیف لیگ برتر تکواندو فردا تعیین می گردد

به گزارش خبرنگاران، لیگ های تکواندو در دو بخش مردان و زنان بعد از شیوع ویروس کرونا از اواسط بهمن ماه تعطیل شد و مسئولان سازمان لیگ خیلی کوشش کردند با معین یک پروتکل بهداشتی نسبت به برگزاری ادامه لیگ به اقدام نمایند.

17 اردیبهشت 1401

ماجرای بی توجهی فدراسیون بدنسازی به هادی چوپان؛ حتی یک نامه نزدند!

کاوه درودی مربی اسبق تیم ملی پرورش اندام از بی توجهی مسئولان فدراسیون بدنسازی به هادی چوپان طی 4 سال گذشته انتقاد کرد و گفت: مسئولان فدراسیون پرورش اندام به کمیته المپیک اعلام کردند ما آماتور هستیم و نمی توانیم از حرفه ای ها حمایت کنیم.

17 اردیبهشت 1401

تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دانشجویی دعوت شد

به گزارش خبرنگاران، مهران برخورداری ملی پوش قزوینی به منظور حضور در بازیهای یونیورسیاد 2019 به مرحله جدید تمرینات تیم تکواندو دانشجویان پسر دعوت شد.

17 اردیبهشت 1401

تکواندو قهرمانی دنیا، حذف کاپیتان تیم تکواندو بانوان در دور نخست، صعود پلنگ افکن و مومن زاده به یک هشتم نهایی

اکرم خدابنده با شکست در دور نخست مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا از دور رقابت ها کنار رفت.

17 اردیبهشت 1401

ملاقات رئیس کمیته ملی المپیک با اهالی کاراته و تکواندو

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری که بازدید از فدراسیون ها را در دستور کار دارد امروز دوشنبه به محل دو فدراسیون کاراته و تکواندو رفت و ضمن ملاقات با روسا و دیگر مسئولان آنها در جریان فعالیت ها و برنامه های شان نهاده شد.

17 اردیبهشت 1401

سرانجام کار نصر با مدال برنز، ذوالقدری و نورمحمدی نمایندگان روز آخر

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای تکواندو بین المللی کره جنوبی یک نماینده دیگر کشورمان پیروز به کسب مدال شد. در مبارزات وزن74- کیلوگرم مردان علیرضا نصرآزادانی با 4 پیروزی و یک شکست مدال برنز این وزن را به گردن آویخت.

17 اردیبهشت 1401

برنامه زمان بندی مسابقات تکواندو در بازی های المپیک توکیو معین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، طبق برنامه ریزی نهایی کمیته بین المللی المپیک در آخرین نشست خود، برنامه زمان بندی مسابقات تمامی رشته های ورزشی در این بازی ها را اظهار داشت.

17 اردیبهشت 1401
تعداد: (547)