کریمی: شانس استقلال برای صعود زنده شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- علی کریمی بهترین بازیکن دیدار استقلال - الهلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش اظهار کرد: با همه وجود، کوشش کردیم تا برنده شویم و خدا را شکر شانس ما برای صعود دوباره زنده شد.

کریمی: شانس استقلال برای صعود زنده شد

به گزارش خبرنگاران، هافبک گلزن تیم فوتبال استقلال در این نشست خبری تاکید نمود: با همه وجود کوشش کردیم تا برنده مسابقه باشیم. این برد برای ما بسیار بسیار مهم و با اهمیت بود زیرا از 2 بازی اول تنها یک امتیاز گرفتیم و در هفته گذشته کوشش کردیم به تورنمنت برگردیم، خدا را شکر می کنم که دوباره شانس داریم تا صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما در گروه مرگ هستیم و 4 تیم قهرمان و پر قدرت در گروه حضور دارند و برای ما مهم است که این راستا را در آینده طی کنیم. با همه وجود برای طرفداران جنگیدیم و برای آینده امیدوار هستیم.

کریمی در پاسخ به این پرسش که چه پیامی برای طرفداران استقلال دارید، توضیح داد:ما باور داشتیم که می توانیم به پیروزی برسیم چرا که فصل گذشته در 2 موقعیت الهلال را شکست داده و به عنوان صدرنشین صعود نموده بودیم؛ سال جاری اما از بازی های قبلی یک امتیاز گرفتیم اما امشب امیدوار و مصمم بودیم تا با برد کار را به خاتمه برسانیم و دوباره برای صعود شانس داشته باشیم.

وی در خاتمه گفت: 3 بازی دیگر پیش روی ما است و باید خیلی خوب بجنگیم و کوشش کنیم تا بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع نموده و به مرحله بعدی برویم. از طرفداران استقلال تشکر می کنم؛ ما به خاطر آنها همواره کوشش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

شبس**ورزشی**3991**1917

teroll.ir: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

studiomerina.ir: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18517

به "کریمی: شانس استقلال برای صعود زنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: شانس استقلال برای صعود زنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید