صحبت های عسکری شرایط لیگ تکواندو را تغییر داد، مدعی صعود هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، مجید عبدالرشیدی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد در فصل جدید شاهد بعضی تغییرات در برگزاری مسابقات لیگ برتر باشیم و همین موضوع کار همه تیم ها را سخت نموده است. به عبارتی در هر بازی فقط یک فرصت داریم و بدون حق اشتباه باید به دنبال سه امتیاز باشیم.

صحبت های عسکری شرایط لیگ تکواندو را تغییر داد، مدعی صعود هستیم

وی اضافه کرد: تیم ما نسبت به سال قبل شرایط بهتری دارد، با حمایت های خوب باشگاه مس، نفرات مورد نظر خود را جذب کردیم و دست ما باز است تا هر ترکیبی را انتخاب کنیم. فکر می کنم بتوانیم بهتر از سالهای قبل نتیجه بگیریم. هر چند معتقدم در انتخاب نفرات برای هر ملاقات با هر کدام از تیم های رقیب باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: برخلاف آنکه تصور می شد لیگ دشواری پیش رو نداریم، ولی صحبت های عسکری، سرمربی تیم ملی که لیگ را ملاک انتخاب ملی پوشان قرار داد، باعث شد تا شرایط تغییر نموده و بهترین های ایران در این رقابتها به میدان بروند، تقریباً هیچ تکواندوکاری بیرون نیست و نمایش توانایی مدعیان در برابر سرمربی تیم ملی با هدف ورود به اردو سطح فنی لیگ را بالا برده است.

عبدالرشیدی در مورد تیم های رقیب هم گفت: فعلاً که به فکر صعود از گروه خود هستیم و باید بدون توجه به نام رقیب فقط برای پیروزی به میدان برویم. اما در کل گروه ما با حضور تیم های مدعی به نوعی گروه مرگ است. از میان رقبا فقط استقلال ناشناخته است، شهرداری که مدافع عنوان قهرمانی است و فتح صدر البرز هم تیم خوبی بسته است.

وی در خاتمه گفت: مس کرمان در اندازه های یک مدعی وارد مسابقات خواهد شد و امیدوارم بتوانیم با بهترین نتیجه راهی مرحله نهایی شد و پس از قطعی کردن صعود به دنبال برنامه ریزی برای رسیدن به سکو در مرحله نهایی باشیم.

لیگ برتر تکواندو در گروه اول آدینه 19 دی ماه با حضور تیم های شهرداری ورامین، مس کرمان، استقلال و فتح صدر البرز شروع می گردد.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128248

به "صحبت های عسکری شرایط لیگ تکواندو را تغییر داد، مدعی صعود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های عسکری شرایط لیگ تکواندو را تغییر داد، مدعی صعود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید