رقم قرارداد مهدی ترابی لو رفت

به گزارش مجله سرگرمی، خبرورزشی نوشت: چندی پیش فرهاد مجیدی در انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه استقلال گفته بود: اینجا برای اولین بار می گویم من سر موضوع قاسمی نژاد به خاطر باشگاه اعتراضی نکردم و سکوت کردم، حتی گفتم حالا که نشد، حداقل پولش را بابت قرارداد ها به بازیکنان فعلی پرداخت کنید، اما این اتفاق هم نیفتاد.

رقم قرارداد مهدی ترابی لو رفت

وی افزود: این در شرایطی بود که در همین نیم فصل رقیبان استقلال مثل سپاهان، کاپیتان تیم ملی (احسان حاج صفی) را خریدند، پرسپولیس هم از لیگ پرتغال و قطر بازیکن گرفت، اما ما مجبور بودیم با بودجه خیلی کم به بازار برویم. علاوه بر این شنیدیم که یک اپراتور در نیم فصل به تیم رقیب 30 میلیارد تومان یاری نموده است.

ترابی که جدایی اش قبل از فینال سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا باعث ناراحتی طرفداران پرسپولیس شده بود برای بازگشت به فوتبال ایران با پیشنهاد تیم هایی نظیر تراکتور و سپاهان روبه رو شد، اما این بازیکن بار دیگر مد نظر کادر فنی باشگاه پرسپولیس نهاده شد و خودش هم خواستار بازگشت به جمع شاگردان یحیی گل محمدی گردد.

ترابی پس از اینکه خبر هایی درباره جدایی او از العربی مطرح شد با یحیی گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس صحبت هایی انجام و به او قول داد در صورت بازگشت به ایران به پرسپولیس برگردد و در نهایت تصمیم گرفته شد برای اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغی بابت رضایتنامه این بازیکن پرداخت نکند او خودش با العربی توافق کند و بعد با مدیران باشگاه پرسپولیس بر سر قرارداد تازه پای میز مذاکره بنشیند.

ترابی بعد از فسخ قرارداد و توافق با مدیران العربی و گرفتن تقریباً نیمی از 600 هزار دلار از قراردادش از العربی قطر رسماً به پرسپولیس پیوست. باشگاه پرسپولیس رقم دقیق قرارداد ترابی را اعلام و رسانه ای نکرد، اما گفته شد زمان این قرارداد یک سال و نیم است. او باید تا انتها لیگ بیست ویکم در خدمت تیم پرسپولیس باشد.

البته درباره مقدار دقیق مبلغ قرارداد مهدی ترابی برآورد هایی انجام شد، اما شنیدیم رقم دقیق قرارداد این بازیکن برای نیم فصل دوم لیگ بیستم 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

مهدی ترابی برای فصل آینده هم قرار است 4 میلیارد و 500 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دریافت کند که در قیاس با رقم قرارداد بازیکنان مطرح لیگ برتر چندان زیاد به نظر نمی رسد.

teroll.ir: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

studiomerina.ir: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

منبع: فرارو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 151256

به "رقم قرارداد مهدی ترابی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد مهدی ترابی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید