تکمیل تخت های بیمارستانی شهرهای خوزستان ، آمار بالای بیماران 4 شهر

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در شهرستان های خوزستان اطلاع داد.

تکمیل تخت های بیمارستانی شهرهای خوزستان ، آمار بالای بیماران 4 شهر

دکتر فرهاد سلطانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط بیمارستان های پذیرای کرونا در خوزستان اظهار کرد: ظرفیت تخت های بیمارستانی اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان ها تکمیل شده است و تعداد بیماران در شهرهای مسجدسلیمان، ایذه، شوش و اندیمشک زیاد است.

وی اضافه کرد: با توجه به شلوغی بیمارستان ها و محدود بودن نیروی انسانی، مجبوریم به کادر درمان مرخصی ندهیم و از همه ظرفیت استفاده کنیم که این شرایط، باعث خستگی و فرسودگی پرسنل درمانی می گردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مورد دیگر مسائل حوزه درمان، گفت: منابع تجهیزاتی در حال مستهلک شدن هستند و گاهی اوقات این تجهیزات، ایراد پیدا می نمایند و تا برطرف این مسائل مقداری زمان سپری می گردد؛ این مسائل منابع، در شرایط شلوغی بیمارستان ها باعث اذیت ما شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان خوزستان تقریبا 2000 بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند، اضافه کرد: اکنون در بخش های عادی بیمارستان های خوزستان بیش از یک هزار و 500 بیمار و در بخش های ویژه نیز بیش از 400 بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند.

teroll.ir: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

studiomerina.ir: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141663

به "تکمیل تخت های بیمارستانی شهرهای خوزستان ، آمار بالای بیماران 4 شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل تخت های بیمارستانی شهرهای خوزستان ، آمار بالای بیماران 4 شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید