تمرینات استراماچونی به استقلال با یاری واتس اپ!

به گزارش مجله سرگرمی، جدایی غیر منتظره و عجیب استراماچونی از استقلال و سفر ناگهانی به کشورش تمرینات استقلال را دچار آشفتگی نموده و نظم را از این تیم گرفته است.

تمرینات استراماچونی به استقلال با یاری واتس اپ!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از روزی که استراماچونی رفته مشخص نیست که تمرینات را چه کسی سازماندهی می نماید. یک روز صحبت از تمرین دهی توسط غلامپور می گردد و روزی دیگر از نقش دکتر ستوده صحبت به میان می آید. در تمرین دیروز نیز صحبت از نقش مترجم استراماچونی بود اما واقعیت این است که سرمربی استقلال طی روزهای اخیر تماس هایی با وریا غفوری، علی کریمی و حتی سیدحسین حسینی داشته و برنامه های تمرینی استقلال را به آنها انتقال داده است.

حتی گفته می گردد یک گروه 4 نفره در واتساپ نیز میان این 4 نفر تشکیل شده تا تمرینات استقلال بر اساس روال گذشته دنبال گردد. اگر این خبر صحت داشته باشد استقلال نباید با مشکل آنچنانی روبه رو گردد هر چند که نباید این مهم را نادیده بگیریم که حضور فیزیکی استراماچونی در تمرینات استقلال تأثیرات عمیق تری در فرایند تمرینی و حتی بازی ها خواهد گذاشت و اگر به واقع سرمربی استقلال اعتقاد به بازگشت دارد و تصور می نماید با این مجموعه می تواند کار کند باید به سرعت به تمرینات تیمش اضافه گردد. اینکه استرا برگردد یا خیر، سؤالی است که در روزهای آینده مشخص می گردد. فعلاً سرمربی استقلال در حال ارسال سیگنال های مثبت است و کوشش می نماید خودش را همچنان سرمربی استقلال نگه دارد اما به واقع نمی توان با قطعیت درباره آینده استقلال با این مربی سخنی به میان آورد. تا زمانی که استراماچونی به ایران بازنگردد، هرگز نمی گردد پیرامون این ماجرا با جدیت صحبت کرد اما به هر حال اتفاقاتی که در تمرینات استقلال اتفاق افتاده نشان دهنده همراهی استراماچونی با استقلال است و این مربی ظاهراً تمرینات را با یاری بعضی بازیکنان زیر نظر دارد. آیا با این روش استقلال می تواند از بازی با شاهین نتیجه مطلوب را به دست آورد؟

teroll.ir: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

studiomerina.ir: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63323

به "تمرینات استراماچونی به استقلال با یاری واتس اپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات استراماچونی به استقلال با یاری واتس اپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید