باخ: ورزشکاران با اطمینان کامل راهی المپیک توکیو شوند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - رئیس کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران گفته است که باید با اطمینان کامل به توکیو سفر کنند چراکه این بازی برای رقبا ایمن خواهد بود و سلامتی مردم ژاپن را به خطر نمی اندازد.

باخ: ورزشکاران با اطمینان کامل راهی المپیک توکیو شوند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) در یک جلسه پرسش و پاسخ طی یک کنفرانس آنلاین کمیسیون ورزشکاران گفت که ایمنی ورزشکاران در قلب برنامه ریزی برای بازی های توکیو2020 است.

باخ خطاب به صدهاورزشکاذ و مقامات المپیکی از لوزان گفت: توکیو بهترین شهر المپیکی است که تا به امروز آماده شده است و این موضوع به تمرکز آنها بویژه روی ورزشکاران و تجربه ورزشکاران مربوط می شود. می دانیم به دلیل همه گیری، متأسفانه تجربه ورزشکاران بسیار متفاوت خواهد بود اما آنچه مهم است این مسابقات است و می تواند به روشی ایمن و با احترام کامل به ورزشکاران برگزار شود. این مهم باید به همه ما اطمینان زیادی بدهد که واقعاً در مورد ورزشکاران است و باعث می شود ورزشکاران و مردم ژاپن احساس راحتی کنند. با اطمینان کامل به توکیو بیایید و آماده شوید.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150683

به "باخ: ورزشکاران با اطمینان کامل راهی المپیک توکیو شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخ: ورزشکاران با اطمینان کامل راهی المپیک توکیو شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید