اعلام زمان بازگشایی جاده تهران، چالوس ، مسیر کرج تا شهرستانک در سیلاب اخیر بیشترین آسیب را دید

به گزارش مجله سرگرمی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران-شمال و مسیر شهرستانک تا چالوس در محور کندوان، تا سرانجام وقت امروز باز می شود، گفت: سیلاب اخیر بیش از 200 میلیارد تومان به محور کندوان آسیب زد.

اعلام زمان بازگشایی جاده تهران، چالوس ، مسیر کرج تا شهرستانک در سیلاب اخیر بیشترین آسیب را دید

به گزارش خبرنگاران، رضا اکبری، درباره آخرین شرایط ترمیم بخش هایی از محور کرج ـ چالوس که به دلیل سیلاب اخیر آسیب دیده است، توضیح داد: برای بررسی این موضوع باید محور کندوان را به دو بخش تقسیم کنیم، بخش اول منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال و در ادامه از شهرستانک تا چالوس در محور کندوان است و بخش دیگر این محور، از کرج تا شهرستانک است که در سیلاب اخیر بیشترین آسیب را دیده است.

وی افزود: در بخش شهرستانک تا چالوس در حوزه استان مازندران و پس از منطقه دو آزادراه تهران ـ شمال، در محدوده کمرزرد قبل از سیاه بیشه یک لق گیری سنگ داریم و آسیبی هم به ترانشه ها وارد شده است که همکاران در حال انجام عملیات مربوطه هستند و مسیر تهران به چالوس بعدازظهر امروز باز می شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: مسیر کرج تا شهرستانک در سیلاب اخیر بیشترین آسیب را دیده است، در 10 نقطه مصالح از کوه ریخته است و پیش بینی می کنیم تا 10 روز آینده این محور پس از بازسازی و بهسازی، باز شود، در این منطقه یک مسیر 50 متری از جاده کاملا از بین رفته و حفره بزرگی ایجاد شده است، همکاران در حال پُر کردن حفره هستند، همچنین همزمان گروهی کارشناسی دیگر در حال پیدا کردن مسیری جایگزین هستند تا حفره را دور بزنند. این منطقه در محدوده خوزن کلاه است و خاکریزی زیادی لازم دارد ضمن آنکه باید گل و لای روی جاده تخلیه شود.

اکبری تأکید کرد: همه نقاط این مسیر از کرج تا شهرستانک قابل تعمیر و تثبیت است، برخی پل های آبرو پُر از شن و ماسه شده اند که باید تخلیه شوند و اصلاح برخی دیوارهای حائل در حال انجام است و امیدواریم تا 10 روز آینده مسیر کرج تا شهرستانک هم باز شود.

بنابراین گزارش، در بارندگی های شدید اخیر مسیر کرج تا شهرستانک در محور کندوان آسیب جدی دید و متأسفانه در این سیلاب چندین نفر مجروح و دو نفر جان باختند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164527

به "اعلام زمان بازگشایی جاده تهران، چالوس ، مسیر کرج تا شهرستانک در سیلاب اخیر بیشترین آسیب را دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان بازگشایی جاده تهران، چالوس ، مسیر کرج تا شهرستانک در سیلاب اخیر بیشترین آسیب را دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید