ارزش ریالی علیرضا بیرانوند تعیین شد

به گزارش مجله سرگرمی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در سایت ترانسفر مارکت ارزش زیادی دارد و گرانترین بازیکن پرسپولیس محسوب می گردد.

ارزش ریالی علیرضا بیرانوند تعیین شد

به گزارش، علیرضا بیرانوند، دروازه بان 26 ساله تیم ملی فوتبال ایران که عضو باشگاه پرسپولیس تهران است و سابقه بازی در نفت تهران را دارد، در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های آسیا 2019 امارات عملکرد فوق العاده ای داشت و در سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن بیشتر از گذشته شد.

این سایت بیرانوند را یک میلیون و 800 هزار یورو ارزش گذاری کرد که با قیمت روز یورو حدود 230 میلیارد ریال می گردد.

بیرانوند گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می گردد و هر چند تا سال 1400 با این تیم قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می گردد. بیرانوند هم اکنون با تیم ملی در امارات است و کوشش می نماید تا همراه دیگر بازیکنان و کادرفنی طلسم 43 قهرمان نشدن در این مسابقات را بشکنند و به مقام قهرمانی برسند.

بیرانوند درصدد بود تا ابتدای لیگ هجدهم از پرسپولیس برود، اما با درخواست برانکو ایوانکوویچ و مدیر وقت باشگاه (حمیدرضا گرشاسبی) در جمع سرخپوشان ماند و درصدد است تا نیم فصل از این تیم جدا گردد. البته او همواره در مصاحبه هایش اعلام نموده تا 1400 که با پرسپولیس قرارداد دارد در این تیم می ماند و جایی نخواهد رفت.

علی بیرو در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده ای داشت و پس از درخشش مقابل عمان و دریافت پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان نهاده شد و امیدواریم در بازی های بعدی و به خصوص چین عملکرد مطلوبی داشته باشد تا همچنان یوز ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) روند گل نخوردن خود در آسیا را ادامه دهند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین پنج شنبه (4 بهمن) از ساعت 19:30 در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار می گردد.

teroll.ir: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

studiomerina.ir: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10960

به "ارزش ریالی علیرضا بیرانوند تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش ریالی علیرضا بیرانوند تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید